PRAHA :
Celovozovou reklamu Mogul I. obdržel autobus Karosa B732 ev.č. 5966 z
garáže Řepy.
-pb-; 31. 1. 2000
PRAHA : Od 10.2. 2000 dochází ke změně trasy a parametrů na lince číslo 197. Linka, která bude nově ukončena v rámci výluky "Hlubočepy" na Smíchovském nádraží, bude v provozu v pracovní dny do cca 20.hodin.
Původní stav | Nový stav | ||||
Pořadí | Garáž | Typ služby | Pořadí | Garáž | Typ služby |
1 | Kačerov | Š | 1 | Kačerov | T |
2 | Dejvice | Š | 2 | Vršovice | Š |
3 | Vršovice | Š | 3 | Vršovice | Z |
4 | Kačerov | Š | 4 | Vršovice | T |
5 | Kačerov | V | 5 | Kačerov | Š |
6 | Vršovice | Z | 6 | Dejvice | Š |
7 | Vršovice | Z | - | - | - |
Poznámky:
Š "šejdr", vůz nasazen jen v dopravní špičce
- jeden řidič
T "tůrák", vůz nasazen celodenně - dva řidiči (ranní,
odpolední)
V "vyjížďák", vůz nasazen jen v odpolední dopravní
špičce - jeden řidič
Z "zatahovák", vůz v provozu jen v ranní dopravní špičce -
jeden řidič
-pb- a Tomáš Párys; 29. 1. 2000
PRAHA :
V termínu 24.2. - 2.3.2000 proběhne výluka tramvajové trati Vítězné
náměstí - Petřiny.
Bude zavedena NAD:
číslo X2 v trase Vítězné nám. - Petřiny
Náhradní dopravu bude zajišťovat Dopravní podnik hlavního města Prahy,
a.s.; Autobusy, o.z.; garáž Řepy s využitím kloubových autobusů.
V rámci výluky proběhnou následující změny ve vypravení
kloubových autobusů:
číslo 253 - čtyři pořadí převedeny z g. Řepy do g. Kačerov
253/1 - jedno pořadí převedeno z g. Řepy
do g. Vršovice
196/2 - jedno pořadí převedeno z g. Řepy do g. Hostivař
-pb- a Tomáš Párys; 29. 1. 2000
PRAHA : Dne 27. 1. 2000 vyjela poprvé s cestujícími nová souprava typu M1 ev. č. 4103+4204+4205+4206+4104. Na lince C byly tento den nasazeny i nejstarší vozy typové řady 81 ev. č. 2101, 2102 a 2201. Ve 21.00 se nová souprava setkala ve stanici Vltavská s historickou jednotkou Ečs ev. č. 1083 + 1084 + 1085. Souprava M1 je nasazována mimo dopravní špičku jako vložený vlak.
-pb- a -rv-; 28. 1. 2000
PRAHA : Od 22.1. 2000 je v provozu zastávka Košířské nám. (na znamení, pouze směr Nemocnice na Homolce) pro linku číslo 167.
-pb-; 28. 1. 2000
PRAHA : Celovozovou reklamu Mogul II. obdržel autobus Karosa B931 ev.č. 7403 z garáže Dejvice.
-pb-; 27. 1. 2000
PRAHA : Na autobusu Karosa B732 ev.č. 5735 z garáže Hostivař byla dokončena generální oprava.
-pb-; 22. 1. 2000
PRAHA : Od pondělí 24.ledna 2000 budou na linku číslo 180 nasazovány standardní autobusy.
Nasazení
posledních kloubových autobusů na lince číslo 180 :
datum
pořadí/evidenční číslo
17.1.2000: 1-6204, 2-6248, 3-6141, 4-6312, 5-6039, 6-6211, 7-6200
18.1.2000: 1-6278, 2-6140, 3-6048, 4-6141, 5-6312, 6-6313,
7-6251
19.1.2000: 1-6313, 2-6209, 3-6303, 4-6207, 5-6205, 6-6211,
7-6141
20.1.2000: 1-6204, 2-6041, 3-6048, 4-6052, 5-6050, 6-6313,
7-6205
21.1.2000: 1-6204, 2-6246, 3-6303, 4-6201, 5-6302, 6-6313,
7-6254
První pořadí linky číslo 180
vykonávalo školní spoj linky číslo 411.
Karel Bakeš; 21. 1. 2000
PRAHA : Od 27.1. 2000 bude zahájen zkušební provoz nové soupravy metra M1 s cestujícími na lince C, a to celotýdenně. (Zkušební provoz je povolen nejdéle do 31.12. 2000).
Pavel Macků; 21. 1. 2000
PRAHA : Dopravní nehodu v blízkosti zastávky Klíčovská, měl dne 21.1. 2000 autobus Karosa B931 ev. č. 7410 z garáže Klíčov, který se srazil s osobním automobilem značky Škoda Felicia.
-rv-; 21. 1. 2000
PRAHA :
Celovozovou reklamu Mogul II. obdržel
autobus Karosa B931 ev. č.
7439 z garáže Kačerov. Celovozovou reklamu Tiskap obdržel autobus
Karosa B931 ev. č.
7370 z garáže Kačerov.
-rv-; 20. 1. 2000
PRAHA : I v letošním roce pokračuje rozsáhlá výměna řadičů
SSZ (světelné signalizační zařízení). Nová zařízení nahrazují staré
řadiče, které mnohdy slouží již čtvrt století silniční dopravě a
nevyhovují dnešním požadavkům dynamického řízení provozu s možností
preferencí MHD.
-rv-; 20. 1. 2000
Vladimír Šimko; 18. 1. 2000
-pb-; 13. 1. 2000
PRAHA : Od 24.1. 2000 jsou plánovány následující změny ve vypravení autobusů na linky (stav pro pracovní den):
Standardní autobusy | Kloubové autobusy | ||||||||
nové rozdělení ve vypravování linek | nové rozdělení ve vypravování linek | ||||||||
Garáž | Linka č. | + vozy | Linka č. | - vozy | Garáž | Linka č. | + vozy | Linka č. | - vozy |
Dejvice | 191 | 3 | 112 | 3 | Dejvice | - | - | - | - |
Klíčov | 112 | 3 | - | - | Klíčov a, | - | - | 109 | 2 |
Vršovice | - | - | - | - | Vršovice | 271 | 2 | 139 | 3 |
Kačerov | 199 | 2 | - | - | Kačerov | 139 | 3 | 253 | 4 |
Hostivař | - | - | - | - | Hostivař | 109 | 2 | 271 | 2 |
Řepy | 180 | 11 | 191 | 3 | Řepy b, | 253 | 4 | 180 | 7 |
199 | 2 |
Poznámky:
a, Pravděpodobně od února roku 2000 budou na linku číslo 233 nasazovány
kloubové a na
linku číslo 274 standardní autobusy.
b, Od 24. 1. 2000 vyjede linka číslo 180, resp. přejezdová školní linka číslo
411 ve standardních autobusech. Spoj linky číslo 411 bude vykonávat kmenová linka číslo
230.
-pb- a Tomáš Párys; 9. 1. 2000
PRAHA : Celovozovou reklamu Mogul II. obdržely autobusy Karosa B732 ev.č. 5885 a 7119 z garáže Řepy a ev.č. 7110 z garáže Hostivař.
-pb-; 9. 1. 2000
PLZEŇ : Po delší
stagnaci se v ulicích města objevily nově zmodernizované trolejbusy Škoda 14Tr ev.
č. 430, 434 a 436, které mají zelený unifikovaný nátěr. Prototyp
trolejbusu Škoda 15Tr ev. č. 414 jezdí pravidelně na lince číslo 16.
Postupně se uzavírá nejobtížnější etapa výstavby trolejbusové trati na
Borská pole. Od křižovatky Slovanská - U trati se právě dokončuje most
pres řeku Radbuzu a instalují sloupy trolejového vedení, které je postaveno
(zatím bez trolejí) až na křižovatku U trati - Klatovská. Dokončení
trasy zatím brání plánovaná rekonstrukce komunikací, která by ale
vzhledem k místním podmínkám neměla být takovým problémem jako stavba
mostu v minulé etapě.
Martin Reiser; 9. 1. 2000
PRAHA : Posledním dokončeným vozem po generální opravě je autobus Karosa B 732 ev.č. 5792 z garáže Dejvice.
-pb-; 8. 1. 2000
TEPLICE : Od 23.12.1999 jsou v Teplicích v provozu tři kloubové
autobusy Karosa B 741.1908 původních ev.č. 245 - 247
z Dopravního podniku města Hradec Králové. V Teplicích obdržely nová evidenční čísla 511 -
513.
Ing. Petr Havlík; 8. 1. 2000
ZLÍN : Po vyřazení části trolejbusů Škoda Sanos ke konci roku 1999 jsou v evidenčním stavu již jen trolejbusy ev.č. 322, 326 - 331. Nové trolejbusy Škoda 15TrM ev.č. 359 - 363 se liší od předchozích dodávek téhož typu v několika detailech. Místo bočních odrazek jsou instalována světélka (8 na každé straně) a boční směrovky typu "Karosa B 93xE". Stěny interiéru jsou v barvě slonové kosti, dříve bílá. Venkovní nátěr vozů je bílý.Autobusy Karosa Citybus ev.č. 356 a 357 mají reklamní nátěr a jsou vypravovány nepravidelně, např. na linky číslo 31, 32 a školní spoje.
Jakub Macháček; 8. 1. 2000