ZPRÁVY Z ÚNORA 2001
ZLÍN : DSZO zařadila do provozu nové trolejbusy Škoda 15TrM ev.č. 364 - 367. I když jsou nové trolejbusy již vypravovány na linky, je stále využíván poslední trolejbus škoda Sanos ev.č. 329. V pondělí 19.2. 2001 byl nasazen celodenně na lince číslo 9.Jakub
Macháček; 27.2. 2001
PRAHA : Práce na autobuse Karosa B732 ev.č. 7042 (po požáru - viz. archiv zpráv) se dokončují.
Václav
Joura; 22.2. 2001
PRAHA : Garáž Klíčov vyřadila autobus Karosa B731 (model 92) ev.č. 3000.
-rv-; 22.2. 2001
PRAHA : Garáž Dejvice odstavila na vyřazení autobus Karosa B732 ev.č. 5900.
-pb- a -rv-; 17.2. 2001
PRAHA : Vyřazen byl autobus Karosa B732 ev.č. 5899 z garáže Dejvice. Naposledy byl v provozu v úterý 13.2. 2001 na lince číslo 355, pořadí 2 (do zatažení). Ve středu 14.2. 2001 byl již prodán. Nový majitel si autobus odvezl v pátek 16.2. 2001 (v cca 14,30 hod.) - avšak s problémy. Prodaný autobus dojel pouze na Vítězné náměstí, kde měl poruchu a v cca 15,00 hod. byl odtažen zpět do garáže Dejvice.
-pb- a -rv-; 16.2. 2001
PRAHA : Autobus Karosa B732 ev.č. 5927, na kterém byla dokončena generální oprava, byl převeden z garáže Kačerov do garáže Vršovice.
Martin
Beneš; 9.2. 2001
PRAHA : Na generální opravu byla přistavena Karosa B741 ev.č. 6009 z garáže Kačerov. Práce na generální opravě autobusu Karosa B741 ev.č. 6015 z garáže Klíčov pokračují.
Petr
Suchopár; 3.2. 2001
PRAHA : Autobus Karosa B732 ev.č. 5739 z garáže Hostivař, na kterém byla dokončena generální oprava, obdržel šedomodrý lak (pravděpodobně příprava celovozové reklamy).
Petr
Suchopár; 3.2. 2001
PRAHA : Celovozovou reklamu Mogul II obdržely autobusy Karosa B731 ev.č. 7156, 7230 a 7247 a Karosa B931 ev.č. 7376.
Martin Beneš a Petr Suchopár; 1.2. 2001