Martin Reiser; 30. 11. 1999
PRAHA :
Další
doplnění ke změnám v nasazování vozů na linky číslo :
1 2 0 v ranní špičce zde jezdí g. Dejvice 120/02 (přejezd i na
linku 104)
1 2 9 spoje provozované g. Řepy jezdí i mimo dopravní špičky ( dříve
jezdil pouze jeden bus a to pouze ve špičkách)
1 9 9 provozované g. Řepy a g.Kačerov
1 7 0 a 2 0 3 provozovány g. Kačerov a g. Vršovice (dříve pouze
g. Kačerov)
Na všechny tyto linky jsou vypravovány standardní autobusy.
Nikola Čech a Karel Bakeš; 30.11. 1999
BRATISLAVA : V roce 2000 čekají obyvatele hlavního města Slovenské republiky zásadní změny v systému MHD. Jedná se o zavedení přestupního tarifu a též nové trasování resp. značení linek. U autobusů se tímto krokem dokončí oblastní číslování linek, které je postupně zaváděno od roku 1997.
Vladimír Šimko; 29. 11. 1999
PRAHA : K 10 výročí pádu totalitního
režimu v naší zemi uvádím krátkou dobovou zprávu z denního tisku.
Večerní Praha 26. 11. 1989: V hlášení některých strojvedoucích na trase
metra C se dnes místo názvu Gottwaldova ozývalo: stanice Hotel Forum. Také přelepené
tabule ve stanici informují o tomto "přejmenování". Proč by měla
zmizet stanice Gottwaldova? Všichni poctiví občané naší vlasti spojují
její budoucnost se socialismem, proč se tedy stydět za jméno prvního dělnického
prezidenta, muže, pod jehož vedením jsem na na cestu socialismu vykročili.
Ve vystoupení předsedy CZV KSČ DP - Metro L. Mouky dnes dopoledne na aktivu
funkcionářů pražských stranických organizací jednoznačně zaznělo, že
k tomu nikdo z vedení ani jiných složek nedal pokyn. Vraťme stanici
Gottwaldova její pravé jméno!
Poznámka: Stanice je dnes pojmenována Vyšehrad.
-rv-; 29. 11. 1999
PLZEŇ : V provozu jsou stále trolejbusy Škoda 14Tr07 z roku 1986. Tyto vozy vypadají již značně opotřebovaně a jsou v provozu v červeno-krémovém nátěru. Nejstarší trolejbusem by mělo být ev.č. 379. V provozu dne 23.11. 1999 byl k vidění druhý nejstarší trolejbus ev.č. 382. Zajímavostí vozového parku nadále zůstává třetí prototyp trolejbusu Škoda 15Tr (rok výroby 1987) ev. č. 414. Kloubové trolejbusy jsou vypravovány pouze na linku číslo 16 a to ve špičkovém intervalu 4 - 6 minut. Kloubové autobusy Dopravní podnik města Plzně neprovozuje.
-rv-; 23. 11. 1999
PRAHA :
V OZA Hostivař
se nachází tyto autobusy :
ev.č. 5808, 5769 a 5697 v různém stádiu rozpracování
generální opravy,
ev.č. 5466, 7109,
7149 a 7220 v opravě,
ev.č. 3080 - stále odstavena po nehodě.
-rv-; 22. 11. 1999
SłUPSK : Na konci léta byly definitivně ukončen trolejbusový provoz v Polském městě Słupsk. Zbylé trolejbusy Jelcz PR 110 byly prodány do MKP Lublin.
Marcin Stiasny; 20. 11. 1999
PRAHA : Podle předběžných informací bude linka č. 180 od nového roku vypravována ve standardních vozech. Toto opatření postihne i školní linku č. 411, na kterou je nasazován jako na jedinou kloubový vůz po přejezdu z linky č. 180.
Tomáš Párys; 20. 11. 1999
OSTRAVA : Autobus Ikarus 280.10 ev. č. 4070 je po generální opravě v původním modrém nátěru. Autobus rozšíří sbírku muzejních vozů DP Ostrava.
Jiří Boháč; 16. 11. 1999
PRAHA : V OZA Hostivař se nacházejí
tyto autobusy:
ev.č. 5751, 5769 v různém stádiu rozpracování generální
opravy
ev.č. 7009 a 7207 v bílém laku připraveny na osazení CVR
ev.č. 270 - Karosa C744 ex DP Hradec Králové
ev.č. 5466 - odstaven po nehodě
-rv-; 15. 11. 1999
Vladimír Šimko; 7. 11. 1999
KOŠICE :
Posledné zaradené
trolejbusy 14 TrM ev. č. 2001 - 2007 jazdia len v soboty a nedele na linke 72 (Myslava
- Lingov). To, aby jazdili aj v sedle PD sa nepresadilo. Vozidlový park
autobusov sa rozrástol o typ Novoplan z NOVOPu Lučenec.
Vladimír Šimko; 7. 11. 1999