Autobus typu Ikarus 280.08 ev.č. 4563 byl vyroben v roce 1989. Do inventárního
stavu autobusů Dopravního podniku hlavního města Prahy byl zařazen v lednu roku
1990. Po celou dobu svého působení byl přidělen provozovně Řepy a v různých
obdobích svého provozu se vyskytoval nejčastěji na linkách číslo 119, 126, 128,
142, 143, 153, 174, 180, 184, 196, 198, 199, 211, 244, 253 a 457, tj. v oblasti
Prahy 4, 5 a 6.
Z pravidelného provozu byl
odstaven na počátku roku 1999 a z inventárního stavu byl vyřazen v červenci roku
2000. Spolu s dalšími autobusy typu Ikarus 280 evidenčních čísel 4553 a 4554 z téže
provozovny byl následně dopraven do kovošrotu ve Zdicích (okres Beroun).
Zveřejněné zakázkové listy pochází z
posledního období provozu tohoto autobusu. V této době již nebyl přidělen stálé
četě řidičů do diagramu a byl používán pouze jako záložní. Údaje, u kterých je
uveden otazník, nelze přečíst a správně opsat. Při opisu zakázkových listů byly
autenticky ponechány
gramatické chyby.
Opis
zakázkových listů za uvedené období:
Datum |
Linka
/ pořadí |
Zjištěná závada |
Stav
počítadla KM |
Jméno
řidiče |
10. 9. 1998 |
180/3 |
- |
148 103 |
? |
14. 9. 1998 |
180/3 |
pravý zadní mněch - uniká vzduch |
- |
? |
15. 9. 1998 |
196/2 |
- |
148 321 |
Hajnala |
16. 9. 1998 |
253/1 |
vypadlí odkalovací ventil na předku, špatně se otevírají a zavírají dveře |
- |
Katzer |
17. 9. 1998 |
253/15 |
špatně zavírají IV. + II. dveře |
148 711 |
? |
17. 9. 1998 |
253/15 |
občas visí II. dveře |
148 815 |
? |
18. 9. 1998 |
128/8 |
- |
148 991 |
? |
21. 9. 1998 |
174/11 |
vypadlí odkalovací ventil na předku |
149 080 |
? |
22. 9. 1998 |
119/6 |
- |
149 326 |
? |
23. 9. 1998 |
174/11 |
nejde ?, chybí ?, nejdou zvenku zavřít I. dveře |
149 385 |
Kaňka |
25. 9. 1998 |
174/1 |
ve voze není lékárna, řízení jde ztuha + velká vůle řízení |
- |
? |
1. 10. 1998 |
180/1 |
- |
150 353 |
? |
2. 10. 1998 |
128/4 |
vůz se přehřívá, voda stříká z výfuku bufíku |
150 450 |
? |
16. 10. 1998 |
174/9 |
- |
151 650 |
Palagyi |
20. 10. 1998 |
119/5 |
bez zjevných závad |
151 895 |
? |
25. 10. 1998 |
198/6 |
- |
- |
? |
26. 10. 1998 |
198/4 |
bez zjevných závad |
152 730 |
? |
27. 10. 1998 |
180/4 |
bez zjevných závad |
- |
? |
3. 11. 1998 |
174/13 |
- |
153 231 |
Šleml |
6. 11. 1998 |
198/2 |
? |
- |
? |
11. 11. 1998 |
196/9 |
nedobíjí |
- |
Kohák |
23. 11. 1998 |
196/3 |
bez závad |
154 838 |
Teplický |
2?. 11. 1998 |
174/13 |
bez závad |
154 917 |
? |
7. 12. 1998 |
174/6 |
závada na brzdách, při jízdě se zablokovala náprava "C" |
155 651 |
? |
15. 12. 1998 |
119/5 |
uniká voda, vůz netopí |
155 913 |
? |
16. 12. 1998 |
126/3 |
bez zjevných závad |
156 226 |
Doucha |
17. 12. 1998 |
180/3 |
b.z.z. |
156 311 |
? |
21. 12. 1998 |
198/6 |
únik vzduchu u 2. dveří, únik chladící kapaliny z topení za 2.dveřmi, vlek
stále vybočuje doprava, slabě zvoní zvonky MOC, u 2. dveří nezvoní,
seřídit Mypol, je zpožděný o 4 min., vymačkaný molitan na sedadle řidiče |
- |
? |
4. 1. 1999 |
119/1 |
vodní ukazatel paliva |
157 026 |
? |
19. 1. 1998 |
174/13 |
- |
157 379 |
? |
20. 1. 1999 |
180/7 |
teče voda z bufíku, zavzdušněné topení, problikává mazání, do kopce se
nezavírají III.dveře |
- |
? |
21. 1. 1999 |
128/6 |
nesvítí cedule, přístrojovka, nejdou stěrače, nejde palivoměr |
157 863 |
Teindl |
Zakázkový
list z 25. září 1998:
© CITYBUS |