Dopravní podnik hlavního města Prahy oživí reklamní nosiče ve vozech metra zajímavostmi o pražské dopravě
01. 10. 2014 Témata: Česká republika
Dopravní podnik hl. m. Prahy připravil od dnešního dne pro cestující kampaň s podtitulem „Víte, že…”. Kampaň má za cíl oživit reklamní nosiče ve vozech metra, které nejsou aktuálně osazeny komerční reklamou. Cestující pražské MHD se tak mohou během jízdy mimoděk dozvědět zajímavé údaje o veřejné dopravě v metropoli.
Základním motivem kampaně je prezentace zajímavých dat a faktů o dopravních prostředcích pražské MHD, provozovaných linkách nebo dalších činnostech DPP. V první fázi kampaně bude využito celkem 20 různých motivů grafických vizuálů, které budou rovnoměrně rozděleny mezi všechny tři linky pražského metra.
„Věříme, že cestujícím prostřednictvím této kampaně zpříjemníme jejich jízdu a seznámí se tak se zajímavými čísly, na kterých stojí provoz našich linek a vozidel. I nosiče neobsazené komerční reklamou budou mít svůj obsah,” uvedla Jana Šmejcká, vedoucí odboru Marketing a komunikace.
Cestující budou moci zjistit nejen provozní údaje - tedy kolik DPP provozuje vozidel nebo kolik ročně prodá jízdenek, ale také zajímavosti o provozovaných linkách. Málokdo z laické veřejnosti například tuší, kolik kilometrů ujede nejdelší autobusová linka nebo jakou maximální rychlost může vyvinout souprava metra. Kampaň také zahrnuje fakta o činnosti DPP v oblasti společenské odpovědnosti. Lidé se například dozví, kolik odpadu společnost ročně ekologicky zlikviduje nebo jako výši prostředků DPP vynaloží na likvidaci škod po vandalech. Do budoucna DPP plánuje počet motivů kampaně dále rozšiřovat. Reklamní plochy ve vozech metra tak budou užitečně využity v maximální možné míře.