Citybus.cz

AUTOBUSY - TROLEJBUSY - TRAMVAJE Dobré poledne. Dnes je Středa, 1. Května 2024


Dopravní podnik hlavního města Prahy - změny ve vozovém parku

20. 09. 2009 Témata: Autobusy, DP Praha, G. Hostivař, Hl. m. Praha, Česká republika

logo_dp_prahaProvozovna Hostivař obdržela nové autobusy SOR NB 12 City ev.č. 3541, 3545 a 3555 3562.

Autor: Citybus # # Zobrazeno: 4,413x     _________




13 Příspěvků v “Dopravní podnik hlavního města Prahy - změny ve vozovém parku


  1. Lukas, 20 Září 2009 v 8:31

    Tak konečně poslední dodávka :) teď by koncem měsíce měli přijít i NB18 po 10ks :)


  2. Pershink, 20 Září 2009 v 12:59

    i ty optimisto…


  3. Jára, 20 Září 2009 v 18:28

    Viděl jsem jeden na dni otevřených dveří a nadšenej z nich nejsem!Na starý Karosy tyto šunky nemají..


  4. vopajslik, 20 Září 2009 v 18:57

    To nebude poslední dodávka, ma jich být 60 (3562 je 42 NB12) a 30 NB18


  5. Lukas, 20 Září 2009 v 22:55

    Do 14.9. by mělo být v Praze cca 40ks NB12. Pak přijde do 30.9. 10ks NB18, do 30.10. dalších 10ks NB18, do 13.11. posledních 10ks NB18 a do 30.11. 10ks NB12 a poslední dodávka tohoto roku - 10ks NB12 by měla být do 18.12.2009. Všechny půjdou do depa Hostivař. Zdroj: DP Kontakt 09/2009…


  6. Martin, 21 Září 2009 v 14:32

    do depa Hostivař?? spíš do provozovny Hostivař :D


  7. Honza, 21 Září 2009 v 15:14

    ty sorky jsou na rozdíl od citelisů pěkný šunky a o 5 let pozadu


  8. autobusak, 21 Září 2009 v 19:00

    Zlatý Karosy ve kterých se hezky skáče


  9. Frajtkof, 21 Září 2009 v 19:13

     Tyto autobusy jsou podle mě zatím to nejhorší, čeho jsme se od DP dočkali. Jezdím s nimi téměř každý den a musím říct, že je to děs:
    1. Co se týče vzhledu, je to sice věc názoru, ale vypadá to, že ten autobus je navržen tak, aby dobře sloužil někde na Marsu. Předek ještě ujde, ale boční část a záď karoserie je něco úděsného.
    2. Dveře - 4 jsou podle mě pro městský autobus klasické karoserie zbytečné. Ty prostřední jsou od sebe odděleny snad jen trojicí sedadel. Navíc převzaly od Citybusu a Citelisu další kravinu a to otevírání se dovnitř autobusu. Když je autobus plný lidí, tak je opravdu nepříjemné vyhýbat se ještě otevírajícím se dveřím. No a poslední věcí je dotykové otevírání. Většina důchodců na to kouká jako na 8. div světa a rozčilují se, že řidič neotevírá dveře.
    3. Prostor uvnitř je také pohroma. Na zadních sedadlech není kam složit nohy, ta nevzhledná skříň o té dál ani mluvit nebudu a podélné rozmístění sedadel se hodí spíše do metra než do autobusu.
    Tento autobus je podle mě jak konstruktérský, tak designérský omyl. Myslím si, že Karosy řady 700 ještě hodně dlouho (jestli vůbec někdy) nic nepřekoná. Ale jak říkám, je to věc názoru.


  10. Arthur, 21 Září 2009 v 19:59

    Otevírání dveří dovnitř je nutnost, pokud chceme využívat bezbariérovost autobusů. Když jdou dveře ven, může dojít při výšším obrubníku ke kolizi dveří s ním, čemuž se lze sice vyhnout zastavením dále od obrubníku, ale pak si výklopnou plošinu můžeme leda naložit do octa.


  11. Honza001, 21 Září 2009 v 20:22

    Nechápu proč zde tak usilovn nové autobusy někteří z Vás tak pomlouvají. Buďte rádi že má DP po několika letech zase nové autobusy. Městský autobus je konstruován především pro přepravu většího množství cestujících a na komfort není kladen takový důrtaz. Sor NB12 není dálkový autobus a tak nečekejte  žádný luxus.


  12. Zdeněk, 21 Září 2009 v 20:52

    Malá připomínka:brát nové mašiny na úkor pohodlí a kultury cestování???Zlatý šimlové!!Já osobně mám v SORce problém vyšplhovyručkovat na sedoregál a při jízdě se bát neprojít hlavou podhledy nad sedačkama.Tyhle busy jsou dělaný pro pidilidi do max.150 cm výšky a ještě ssebou musí nosit dvojky štafle na sedačky.
    Malá připomínka:jízdní vlastnosti má koráb pouště(kočár) lepší.Povrzávání a skřípot karosérie krásně vyniká zvláště při ranní jízdě.


  13. Dave Zeman, 27 Září 2009 v 20:30

    náhodou ty nový sorky jsou velmi dobrý každej den s nim jezdim do školy na 124 pořadí 8


Vložte příspěvek