Citybus.cz

AUTOBUSY - TROLEJBUSY - TRAMVAJE Dobrý večer. Dnes je Úterý, 16. Srpna 2022


Návrh změn linek PID v oblasti Prahy 4, 10, 11 a 12

07. 06. 2009 Témata: Hl. m. Praha, PID

logo_ropidNávrh změn linek Pražské integrované dopravy v oblasti Prahy 4, 10, 11 a 12 od 1. září 2009.

Autor: Citybus # # Zobrazeno: 3,042x     _________




3 Příspěvků v “Návrh změn linek PID v oblasti Prahy 4, 10, 11 a 12


  1. michalk, 5 Srpen 2009 v 16:33

    Každému se líbí něco jiného. Mně se třeba vize metrobusů líbí, i když je fakt, že ne všechny změny na jihu Phy jsou ideální a je předem jasné, že ne každému to bude vyhovovat.
    Nápad svobodnika s linkou 11 na Jižňák mi nepřijde jako zcela nejšťastnější, pač by ta tramvaj nabízela spojení jen tam, kam ho už nabízí metro, a to ještě za podstatně delší jízdní dobu + by to znamenalo konec přímého (a hojně využívaného) spojení Jižňáku s Vršovicemi (teď 213 a 260, pak 135 a 213).
    Navíc je si potřeba přiznat, že je nutné v současné době šetřit a tyto změny v globálu nějakou tu kačku uspoří (v sumáru to dělá o nějaké ty busy potřebné pro denní vypravení míň).


  2. svobodnik, 4 Srpen 2009 v 23:08

    Souhlasim s Tomasem, ze tento navrh nic neresi, ba zhorsuje.  Ideální by bylo prodloužení tramvajové linky 11  do oblasti Opatova. Ta by vlastně suplovala metro na I.P.Pavlova, kde lze přestoupit na další tramvajové linky snad do všech směrů. Centrum by se tak stalo lépe dostupným. Ale to je jen můj velký sen. 


  3. Tomáš, 3 Srpen 2009 v 21:31

    Ropid si dela, co chce. Rusi autobusove linky, ktere doposud slouzi bez vetsich problemu a zrizuje tzv” metrobusy”. To vede k tomu, ze cestujici, pokud budou chtit dojet dale,  budou nuceni casteji prestupovat a do odlehlych casti se dostanou podstate hure nez nyni.  Vyhoda snad bude jen ta, ze pojede vice autobusovych spoju na hlavnich soubeznych trasach. Podminkou je, ze nesmi dojit ke zdrzeni nebo dopravnimu kolapsu, protoze posleze nepojede uz vubec nic anebo vsechno najednou a mezitim bude vyrazna casova prodleva. Typickym prikladem je Barrandovsky most a linky c. 192, 196,198, 198.  Timot by byla uplne odriznuto napr.  Sidliste Novodvorska.  Jine, dalsi pochybnosti vznikaji u linky c. 148, proc je vedena soubezne s metrem. To snad bude spojovat obchodni centra Arkady, Budejovickou, namisto toho, aby dopravovala napr. zamestance do CT ze smeru od Dvorcu. To je zajem nakupovani prednejsi nez cesta do prace.  Tohle uz vazne vede k zamysleni. Na Ropidu by predevsim mel? resit veci ve prospech bezne cestujici verejnosti a  ne jen pro to, aby byla vytvorena nejaka aktivita v teto spolecnosti, zrizene Hlavnim mestem Prahou pro sve potreby. Doufejme, ze se to Ropidu nepodari prosadit a vyhraje selsky rozum. Vzdyt i Zastupitelstvo a Rada MC Praha 4 a 12 prosadily, ze takto to resit nelze a Ropid do te doby nenalezl kloudne reseni a predklada temer jiz rok obdobnou variantu.  A na obcany, beznou cestujici verejnost se nebere ohled. Co si o tom myslite, vy ostatni? Uvidime v zari.


Vložte příspěvek