Citybus.cz

AUTOBUSY - TROLEJBUSY - TRAMVAJE Dobré odpoledne. Dnes je Středa, 20. Listop. 2019


Martin Uher - změny ve vozovém parku

25. 04. 2011 Témata: -Dopravci SK, Martin Uher, Středočeský kraj

logo_martin_uherDopravce MARTIN UHER, s.r.o. zařadil do provozu na linky Pražské integrované dopravy již sedmý kloubový autobus. Zároveň rozšířil svůj vozový park o deváté nízkopodlažní vozidlo. martin_uher_uvod1 Nový autobus bude provozován na linkách 317, 320 a 321 mezi Prahou, Mníškem pod Brdy a Dobříší. Autobus značky Solaris Urbino 18 je plně nízkopodlažní, má troje dveře a celkem 52 sedaček, které jsou opatřeny měkčími sedáky pro pohodlnější sezení na delší vzdálenosti. Nový typ sedaček je také vybaven zvýšenými opěrkami hlavy a nastavitelnými opěrkami na ruce. Pro lepší odvětrávání interiéru v letních měsících jsou v autobuse instalovány velké větrací otvory v bočních oknech. Vůz je nalakován v jednotném nátěru PID, který tvoří kombinace červené, modré a bílé barvy, a plně odpovídá požadovaným standardům kvality pro nové příměstské autobusy PID.
Nízkopodlažní kloubové autobusy Solaris Urbino 18 jsou provozovány na martin_uher_uvod4linkách PID u třech dopravců (MARTIN UHER - 3, Veolia Transport Praha - 3 a ČSAD Střední Čechy - 4). Díky svojí konstrukci a širší karoserii nabízejí více místa pro cestující a umožňují snadný nástup vozíčkářů, cestujících s kočárky a méně pohyblivých osob.
Složení vozového parku dopravce MARTIN UHER je rozmanité a umožňuje nasadit optimální typ vozidla podle potřebné kapacity. Dopravce má jeden z nejmladších vozových parků v rámci Pražské integrované dopravy - průměrné stáří je 7 let.

Složení vozového parku dopravce MARTIN UHER k 31.3.2011:

typ vozidla .počet autobusů.
standardní středněpodlažní (12 m) 19
standardní nízkopodlažní (12 m) 3
minibus středněpodlažní (8 m) 1
minibus nízkopodlažní (8 m) 2
prodloužený nízkopodlažní (15 m) 1
kloubový středněpodlažní (18 m) 4
kloubový nízkopodlažní (18 m) 3
speciální (cyklobus) 2

martin_uher_uvod3Martin Uher také stál u zrodu Pražské integrované dopravy - na linkách PID jezdí již od roku 1992 (linka 255), první příměstská linka tohoto dopravce byla zavedena v roce 1995, a to pod číslem 360 do Jíloviště. Do Mníšku pod Brdy byly zavedeny linky PID o rok později a letos 1. července tomu bude již 15 let.
V současné době zajišťuje dopravce MARTIN UHER provoz na linkách PID, které obsluhují jižní okraj Prahy a jihozápadní část Středočeského kraje. Konkrétně se jedná o linky 314, 317, 318, 320, 321, 446, 447, 448, 449 a také brdský cyklobus.
Během 1. poloviny roku 2011 dochází k dalšímu rozšíření počtu kloubových autobusů na příměstské linky PID, které nám umožňují efektivním způsobem řešit kapacitní problémy na nejvytíženějších linkách. Od dubna jezdí v oblasti Štěchovic (linky 338, 390) již druhý kloubový autobus, na linku 332 mezi Budějovickou a Jílovým u Prahy byly nově nasazeny dva kloubové autobusy a díky novému autobusu v Mníšku pod Brdy budou nasazeny kloubové autobusy také na vybrané spoje rychlíkové linky 320.

Fotogalerie:

fotogalerie

Autor: TZ Ropid # # Zobrazeno: 6,165x     _________




Komentáře jsou uzavřeny.