23. 03. 2015 Témata: Ústecký kraj, Česká republika

Prvotní vlaštovkou ekologických autobusů ve vozovém parku Dopravního podniku byly na konci minulého roku tři vozy SOR délky 9,5m a jeden kloubový vůz SOLARIS URBINO. „Nyní vyjede do ulic dalších šest vozů,” uvedl ředitel Dopravního podniku měst Chomutova a Jirkova Jiří Melničuk. „Budou značky IVECO URBANWAY, dva o délce 10,5 metrů a čtyři dvanáctimetrové,” upřesnil ředitel. Zobrazit celý článek…
20. 03. 2015 Témata: Autobusy, DP Praha, G. Klíčov, Hl. m. Praha, Česká republika
Garáž Klíčov odstavila na likvidaci autobus Karosa Citybus ev.č. 3022.
17. 03. 2015 Témata: Ústecký kraj, Česká republika
Provoz linky 520301 Jirkov – Chomutov – Kadaň a linky 520302 Chomutov – Jirkov – Most ke dni 27. 3. 2015 končí. Důvodem je nízký zájem cestujících a ekonomický propad linek. Bohužel, komerční linky, které byly zavedeny v lednu 2015, nepřinesly očekávané výsledky, na jejichž základě vznikaly. A to ani přes značné úsilí, které jsme do nich vkládali. Zobrazit celý článek…
16. 03. 2015 Témata: Moravskoslezký kraj, Česká republika
Od středy 1. 4. 2015 dojde k úpravě jízdních řádů opavské MHD. V čase po 18 hodině se změní interval mezi jednotlivými spoji z 20-ti na 30-ti minutový. Úpravy v jízdních řádech se budou týkat pouze trolejbusových linek a to nejen v pracovní dny, ale i o víkendech. Zároveň dojde k úpravám návazností na autobusové linky. Zobrazit celý článek…
14. 03. 2015 Témata: Autobusy, DP Praha, G. Klíčov, Hl. m. Praha, Česká republika
Garáž Klíčov odstavila na likvidaci autobus Karosa Citybus ev.č. 3023.
25. 02. 2015 Témata: Autobusy, DP Praha, G. Vršovice, Hl. m. Praha, Česká republika
Garáž Vršovice odstavila na likvidaci autobus Karosa Citybus ev.č. 3261.
12. 02. 2015 Témata: DP Praha, Hl. m. Praha, Česká republika
Změny v MHD budou jen dílčí, říká pražský radní. Odpovídá na ně v chatu
“OTÁZKA: Nemyslíte si, že už je na čase zásadní personální změna ve vedení ROPIDu, jestliže od roku 2008 dochází k nesmyslným nesystémovým změnám a jiným úchylnostem (za všechny uvedu třeba zrušení linky 217 - geniálně vedeného obousměrného napaječe) a kvůli tomu od roku 2008 klesá počet cestujících v pražské městské dopravě”
“ODPOVĚĎ: Petr Dolínek: Již jsem tak učinil, v příštím týdnu proběhne třetí kolo výběrového řízení a do konce února bude vybrán nový ředitel.”

Běžní cestující, ani odborná veřejnost, již dávno nechápou význam neustálých “optimalizací PID”: přečíslování a změny trasování jednotlivých linek… Chaos v linkovém vedení, rušení funkčních spojení a vazeb, zavádění vzducho-vozičů.